test

Jag lyssnar på...  det mesta

Jag har insett att min senaste kyss…
var motbjudande

Jag mår bäst när jag… umgås med mina vänner eller när jag är utomlands

Den bästa krogen heter… -

Jag pratar…
snabbt

Jag älskar/tycker om… att jag har börjat umågs med mina favoriter igen

Min bästa vän(ner) är… bäst

Min första riktiga kyss… var oväntad haha!

Jag avskyr när folk…
 är för mycket

Kärlek är… både bra och dåligt

Jag kommer alltid att vara… ingen aning...

Jag är hemligt förälskad i… Brad Pitt

Sist jag grät var… igår

Min mobiltelefon är…
bättre nu när jag fattade att man behöver uppdatera den ibland...

När jag vaknar på morgonen.. somnar jag alltid om i en kvart och funderar på att sjukanmäla mig

Just nu tänker jag på… att kanske följa med pappa till IKEA

Bebisar är… gosiga och söta, älskar bebisar

Homosexuella är… som oss andra

Blondinbella är… smart och en bra förebild

Ikväll ska jag… duscha, plugga och kanske åka till IKEA

I morgon kommer jag…
antingen vara hemma och skriva klart alla uppsatser eller vara i skolan och inte göra ett skit...

Jag vill verkligen…
ha en massa pengar just nu, känner att det behövs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0