jag känner hur det bränner inom mig

Ja, rubriken är 100% sann! Det finns så mycket jag längtar till just nu som är inom dom senaste 3 veckorna bara. helt pirrig i kroppen av längtan!

- Nu på fredag åker jag till Jönköping för att träffa mina barndomsvänner! Har inte träffat dom på säkert 6 år nu... Deras mamma fyller 50 år så det blir en stor fest, gud så kul!

- Onsdag, torsdag och fredag nästa vecka är vi lediga så det kanske blir lite party där på lilllördagen!

- På fredagen blir det 18 års partaj!

- Tisdagen efter det åker vi som sagt till Gröna Lund!

- Torsdagen är det SKOLAVSLUTNING!!  = Partyyy

- Fredag = party? Får se!

- På lördagen är det student. Då ska jag och Anna "jobba" hemma hos Linda. Hennes syster tar studenten så vi ska servera och så, kommer nog bli kul! förmodligen blir det party på kvällen!

Gud så härligt, plus ett helt sommarlov framför mig, kan inte bli bättre. Men precis som med alla andra år så går sommarlovet alltid sjukt snabbt. Redan när Juli närmar sig får man panik. Men jag ska verkligen försöka göra det bästa av detta sommarlov! :D

Förresten!!

jag sålde min avslutningsklänning till Malin. När jag beställde den fanns den nämligen bara i S och jag har ju XS. Plus att den klänningen var en stor modell. Synd för den var verkligen super fin men den satt som en soppsäck på mig.. Så jag har beställt en ny!  Visar imorgon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0