I'll be there to hold you tight

Har haft fullt upp verkligen. Jag har tre uppsatser att skriva, plugga till nationella som är imorgon och tisdag, skriva en text på spanska som jag ska framföra muntligt, också nationella, jag har engelska läxa till nästa vecka m.m. Så jag har verkligen inte haft tid för bloggen! Plus att lördagen jag kom hem från Riga spenderade jag med tjejerna, lika så söndagen och måndagen eftersom att det var sjukt fint väder! Synd att det är så kallt nu men det ska tydligen bli varmt efter helgen igen.

Har tittat runt på lite skolavslutningsklänningar och har hittat en jätte söt som dessutom bara kostar 350! Den förra jag skulle beställa kostade 500 men nu kan jag lägga lite extra pengar på skor som jag tycker är det viktigaste haha! Skor kan ju göra en hel outfit. Om man bara har en vanlig vit tight klänning på skolavslutningen så kan man ju matcha det med ett par färgade och super höga skor, skit snyggt! Det var min tanke från början, att jag skulle ha en vit klänning och sen ett par djupblåa skyhöga klackar, men nu hittade jag ju denna klänning så det blir nog lite mer vita, beiga, svarta eller crémefärgade skor, mums!

Lite förslag:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0