baby you can turn me on

Hej!
Dagen startades med Ma nationella och jag är helt förvånad! Det gick bättre än väntat, känns faktiskt ganska bra som omväxling, jag är ju urusel på matte :(

Höjde mig i ett ämne idag också och fler kommer så det känns bra! Det känns även som att vi har väääldigt mycket att göra nu sista veckorna men på något sätt känns det soom att det ändå går bra i skolan. Oftast när jag har mycket plugg så brukar jag få panik och skita i allt och då känns det som att det går dåligt för mig i skolan, men just nu är det super chill! Vi har mycket att göra hemma men typ ingenting att göra i skolan? Så det känns lite onödigt att vara där faktiskt..

Efter skolan gick jag och mina favoriter Malin, Emil och Linus till torsharg och pratade en massa. Tanken var att vi skulle spela fotboll (haha!) men vi pratade nästan bara vilket var skönt. Pappa hämtade mig runt 5 så då åkte vi till godislagret och vet ni, det var rea på chokladkaniner!! Jag som älskar det! Enaste 10 kr, helt otroligt vad glad jag blev hihi!

Nu ligger jag och skriver en uppsats, har skrivi väldigt lite än så länge men det känns som att det kommer bli en bra uppsats. Ska fortsätta lite nu sen ska jag och pappa äta en super duper god middag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0