8

Helgen var händelserik med både bra och dåliga stunder, men nu när jag tänker efter så hade vi det faktiskt kul! Söndag till måndag sob jag, Ange och Anna över hos Sandra, vi hade nämligen studiedag igår så det var riktigt skönt! Vi somnade inte alls sent, runt 1 faktiskt och måndagen bestod av väldigt mycket moff. Jag tror inte att jag och Ange rörde oss ur soffan en enda gång förutom vid toalett besöken. Härligt! 

Från klockan 12-3 hade vi hunnit vräka i oss allt möjligt gott, vi orkade inte ens gå ner till pizzerian som ligger precis bredvid Sandras lägenhet så det fick bli Onlinepizza, himlans bra att det finns hehe. 

Nu håller jag fortfarande på med min jävla So uppsats! Skulle ha varit klart i fredags men jag tror att mer än halva klassen hade jobb kvar att göra så man kunde få lämna in den denna vecka istället, tur.. 

Nu ska jag fortsätta sen blir det stan med Elin och Anna, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0