inget att förklara, inget att försvara

FÖRLÅT! Men jag har faktiskt flera ursäkter... lovet var helt fullproppat med händelser (skriver mer om det längre ner) och denna vecka har jag haft fullt upp med plugg, helt sjukt vad mycket det har vart men jag tror att jag äntligen är klar...eller nej men nästan. Det är en super stor uppsats vi håller på med just nu som ska vara inlämnad imorgon, inte ens halva klassen är klara tror jag. 

Här får ni en liten bildbomb från lovet bara för att jag har vart så seg på att uppdatera!



Lördag: Stripptwister hemma hos Ange med övernattning och mys!




Söndag: Bastu med ansiktsmask! Senare mot kvällen hamnade vi på first och sen blev det övernattning hemma hos Ange igen, mysigt!







Måndag:
Lite måndagsmys med hela gänget på Bamboocity! Efter det gick vi vidare mot bowlinghallen. Kan ju passa på att skryta lite också... jag vann ;) Sedan blev det övernattning hemma hos Sandra. Eller ja, vi somnade klockan 8 på morgonen eftersom att 2 idioter höll oss vakna hela natten hehe.

Tisdag: Vi gick upp klockan 10, alltså efter 2 timmars sömn, vi hade ju bestämt att ta vara på varje minut av detta lov, sova gör man i graven! Vi fixade i ordning oss lite och gick sedan ner på stan. Där köpte jag en mörkare hårfärg och ett sett underkläder. Väldigt nöjd! Vi köpte även lite annat till kvällen som spenderades hemma hos Elin, det var väldigt mys! Åkte sedan hem runt 12, sov hemma hos Ange. 

Onsdag: Åker ner på stan och tittar lite med Ange och Sandra. Efter det åkte jag hem och sov hemma för första gången på 4 nätter. Skönt faktiskt!

Torsdag: Jag, Anna och Linda drog på KRYSSNING! Gud vilken minnesvärd resa, vi festade loss ända till halv 7 på morgonen. Vi stötte på ett killgäng som kom från Eskilstuna så det blev ju extra kul då! Herregud, en resa som verkligen måååste göras om,  gud vad kul jag hade! 





Jag älskar er.

Fredag: Vi kom hem runt 5-6, åkte direkt till Ange coh fixade oss sen bar det av till fest! Lyckad till en början men den skapade även problem. Önskar att jag inte hade följt med, men nu blev det så och jag får helt enkelt leva med det..

Lördag: Jag, Anna och Ange åkte hem till Ange och glodde film och lite senare åkte jag hem och tog det lugnt med mamma.

Söndag: Vi avslutade lovet med en tjejkväll hos Sandra. Det blev film och en massa godis! 

Jag har haft ett minnesvärt lov med både tårar och skratt, mest skratt! Jag kommer aldrig glömma detta händelserika lov. Det hände saker nästan hela tiden! 

Jag älskar er tjejer, ni gör mig så glad och finns alltid när man behöver er. Ni lyssnar och berättar när man har problem om känner att man måste prata av sig. Jag är lycklig i er närhet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0