ljuset når så djupa sår

Vad duktiga ni är som kollar min blogg fast jag har uppdaterat så himla uselt, ska bli lite ändring på det nu men har dock en heldel plugg den här veckan..usch! 

Vi har en riktigt skön vecka framför oss nu, imorgon slutar vi halv 1 och på onsdag klockan 12 men jag skippar nog lunchen så då blir det 20 över 11, så skönt! Vi har även fått reda på vart vår praktik ska äga rum och vilka grupper man får på UET:n (Ung Entreprenör Torshälla), jag, Angelica, Samuel, Daniel, Tyr och Reneh ska till Radio och Tv Eskilstuna, ska bli riktigt spännande! 

Minns ni att jag skulle till Tuna Park förra veckan med Linda? Fick med mig lite hem som jag lovade mig själv. 2 st söta sommarbodys, ringar, örhängen, en BH och även en pälsväst! Fast den köpte jag av min vän Rinat, Linda är också lite sugen på den så vi funderar på att dela. Den är så sjukt jävla snygg, mums! 

Provade mina älskade shorts idag.. gud vad jag längtar till värme! Ska bli underbart med sommar och sommarlov, har ju heller inte fått något sommarjobb så det blir deg heeela sommaren!

I fredags var jag med ett gäng brudar, vi var 10 st, skit kul! Senare kom det lite annat folk och saker blev knas men jag hade trevligt ändå, men nästa gång kör vi endast tjejkväll ;)

En mini bildbomb för att jag har uppdaterat så dåligt.



Dessa 3 shorts är mina absoluta favoriter! Är så kär i shorts som är slitna eller högmidjade! Alla 3 är även fynd, det är byxor jag har köpt på second hand som sitter som en smäck på min häck (hehe) som jag sedan har klippt av till shorts, mycket snyggare än köpta shorts tycker jag!



OCh dom här shortsen är köpta.. ser ni skillnaden? Diggar dom jag har klippt själv myyycket mer! 




Bodysarna jag köpte




Bea sötnos!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0