sammanfattning

  • Helgen var händelserik och härlig!
  • Fick VG+ på mutligt, skriftligt och läsförståelse i Svenska nationella. Ville ha ett MVG i något men det får duga, är helt okej nöjd.
  • PÅ JAKT EFTER PÄLSVÄST! Kosta vad det kostar, jag måste ha en! Så hör jätte gärna av er om ni har tips på vart man kan köpa en, känns som att jag har letat på alla tänkbara sidor!
  • Nationella i fysik imorgon, är väl förberedd på ett ig!
  • På torsdag har vi friluftsdag eller något, då blir det dans och bowling med Ange, Anna och Sandra. Vi kommer även luncha någonstans, helst akropolis!

    Sådär, lite smått om vad som har hänt/kommer att ske, uppdaterar alldeles för sällan men jag har grymt mycket plugg! En uppsats ska vara inne snarast (håller på att skriva den just nu), vi har som läxa att ta reda på hur mycket vi kostar på en månad, spanska, nationella imorgon, svenska referens ska vara klar någon gång nästa vecka, UNG entrepenör startar snart m.m. Känner mig snurrig men jag ska fan ta mig igenom detta, inte slöa nu när det gäller som mest!!

    Lite bilder för att inte tråka ut er helt med mitt händelselösa liv ;)





    Lite nya ringar!



    Converse köpta på kryssningen


Kommentarer
Postat av: Linda

JA DU BLOGGAR ALLDELES FÖR SÄLLAN TOSSELINA!!! :@ ;*

2011-03-15 @ 20:41:21
URL: http://llpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0