there is no rest for the weekend!



Hej! Rubriken stämmer inte haha, det blir bara "rest" hela helgen faktiskt, skönt!  Som jag sa igår så vart jag ju pigg, det blev inga fler inlägg men istället blev det en lite annorlunda design, hoppas ni gillar den! 

Idag har jag ägnat tiden i skolan och på pizzeria Bamse. Jag älskar fredagar, dom är så chill! Vi har endast en lektion innan lunch sen har vi bara 2 efter. Och bilden går faktiskt ganska bra just nu, det känns som att jag gör ett nogrant jobb men samtidigt arbetar jag snabbt. Vill jätte gärna bli klar med VG, skulle vara så behövligt! 

Nu håller jag på att föra över lite skräckfilmer till ett USB som vi tjejer ska titta på ikväll! Jag kan inte lova att jag uppdaterar något mer ikväll men man vet ju aldrig ;) 

Ha en bra fredag nu alla!


Lite snyggt jag har hittat på gina! Är jätte sugen på dom svarta byxorna och den svarta byxdressen, skulle vara så snyggt nu till våren!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0