Solsidan

Ja, ikväll är det ju sista solsidan avsnittet någonsin. Felix Herngren som har regiserat serien säger att han är trött på den, riktigt synd tycker jag! 

Annars idag så vaknade jag och Frida klockan 10, vi gick upp och åt frukost sen tog vi en lång promenad och pratade en hel del som alltid! Efter det så gick vi in och gjorde lite kaffe och tog en bit mörk choklad och satte oss ute i det härliga vädret, gud så bra man mår av det! Jag och pappa åkte hem vid halv 5 och kom hem halv 7, då hoppade jag direkt in i duschen och efter det hade jag tänkt att plugga men Annas arbete har försvinnit från hennes dator och jag behövde det så att jag kunde jämföra våra länder (det var det enda jag hade kvar på uppsatsen) men nu gick ju inte det, synd.. Men ändå rätt skönt att ha en pluggfri söndag!

Imorgon blir det en tripp på Tuna Park med Linda! Känns behövligt, vill ha nya kläder känner jag. Sen efter det ska jag försöka hinna med Body Jam på Gympozz, älskar det!

Nu ska jag gå ner och fixa lite glass till solsidan. Ha en fin kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0