Lördag!

Det är sååå skönt och avkopplande med helg, känner att jag verkligen behöver det eftersom att jag har sovit jätte dåligt hela veckan..

Igår åkte jag till Linköping där mina låtsas syskon bor. Vi åt jätte god mat och sen myste jag och Frida framför en film, "Black swan" hette den, det är den märkligaste filmen jag har sett, men också otroligt bra! Den rekomenderas verkligen!

Idag sov vi till 12, alltså 12 timmar. Riktigt skönt, det är sällan jag gör det eftersom att jag alltid går och lägger mig sent och sen vaknar tidigt för att jag vill ta vara på varenda minut av helgen. Men nu brydde jag mig inte, jag behöver egenligen sova 12 timmar för att vara helt utvilad men skulle lätt kunna sova längre. Vi gick upp, åt frukost sen tog vi en liten promenad i det härliga vädret! Efter det hjälpte vi våra päron att släpa bort alla grenar som dom har kapat av från äppelträden. Tungt men den gick snabbt och man känner en skön känlsa efteråt när man har jobbat hårt :)

Sen gick vi in och gjorde små söta American Pancakes. Pyttesmå men super söta och goda! På dom ska man ha jordnötter, grädde kolasås och banan, jätte gott! Nu gör vi ingenting, Frida pluggar och jag håller henne sällskap. Malin kommer snart över så då ska vi äta lite och sen kolla film, tror det blir Remember me, älskar den!

American Pancakes!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0