leaving you now.

Känner mig ovanligt pigg! Har vart pigg hela kvällen vilket jag inte brukar vara. Jag brukar vara trött från klockan 6 ungefär och sen gå och lägga mig runt 11, men nu är jag jätte piggggg! Känns inte så bra.. Men jag har ju verkligen vilat upp mig den här helgen så jag känner mig ganska taggad inför imorgon. Alltså inte inför skolan, utan efter! Längesedan jag shoppade och speciellt på Tuna!

Tänkte försöka få med mig lite somriga linnen och tröjor, virkat framför allt, så otroligt snyggt! Min mamma fyller även år imorgon, så jag ska köpa en present till henne också :)

Tänkte bara berätta att i sommar så åker Jag, pappa, Carina, Frida och Fabian till Irland på bröllop! Ska bli jätte kul, har inte vart där på 5 år tror jag att det är. Vi är bjudna den 15e så eventuellt åker vi den 13e eller 14e och är en dag eller 2 i London och shoppar, kul! Har aldrig vart där så ser fram emot det! Och nu på påsklovet så åker vi ju till Riga, vi ska egentligen inte göra något haha, shoppa och äta står på listan!

Funderar på att plocka mina bryn men då blir jag väl ännu piggare så det får vänta. Tror istället att jag kryper ner i min fluffiga säng! 

Jag just nu haha, döda mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0