30e mars

Herregud vilken dag, helt sjuk. Kan bara säga att 2 fjortisar väntar på oss utanför Wayne's i 3 timmar(!?) för att "prata". Men jaja, jag orkar inte bry mig mer faktiskt, hoppas jag slipper se dom igen, fyfan vad pinsamma :(

För övrigt idag så slutade vi som sagt tidigt, så jag, Anna och Angelica tog mopparna till Stan och åt lite Spicy, så gott! Sen efter det så gick vi till Wayne's och tog en fika och lite senare kom även Linda, Maria, Karolina och Beck, mysigt! Men fjortisarna förstörde väldigt mycket, står vid fönstret och blänger in på oss i 3 timmar, att dom ens orkar förstår jag inte. Vid halv 6 så åkte jag och Anna hem till mig sen hämtade pappa upp oss, vi släppte av Anna och sen åkte vi till farmor och farfar och åt. Mysigt! Och vid 8 kom jag hem, då duschade jag sen nu pluggar jag lite. Ska fortsätta nu, kanske blir ett snabbt inlägg senare, puss!

Kan ju bjuda på en del gamla bilder på mig...
fy :(










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0