satisfaction

Oj, att ni fortfarande kollar min blogg är ju helt otroligt eftersom att jag aldrig uppdaterar! Men jag ska försöka skriva lite kortfattat om den senaste tiden.

La ju aldrig upp en bild på min klänning som jag skulle ha på skolavslutningen så här får ni en + på den som malin köpte av mig som jag först tänkte ha!



Nu är ju grundskolan över, känns väldigt konstigt. Är faktiskt lite smårädd över att börja gymnasiet, det blir ju som att gå 7an igen - minst på skolan och minst omtyckt haha... men får väl stå ut det här året och jag hoppas på att få en underbar klass så att skolan blir en aning roligare och lättare att ta sig igenom! 

Men klassen jag kommer få nu blir nog inte alls lika bra som klassen jag har haft i 7an till 9an. Världens underbaraste. Tänk att alla kan umgås med alla? Helt otroligt egentligen. Det brukar ju oftast vara lite gruppindelat i klasser och dom flesta är olika, men det fungerar för oss ändå! Visst har vi lite gruppindelat men på något sätt umgås (eller umgicks :'( ) alla med alla ändå. Det var svårt att säga hejdå men det blev en bra avslutning hemma hos Anna lite senare och fram till morgonen! 

Men vart tog de 3 åren vägen?






Hej tandställning!



Hejdåå tandställning!
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0