trälig dag

Haha herregud... att spela the sims ger en verkligen fyrkantiga ögon. Man tröttnar rätt snabbt också, till slut vill man bara mörda alla hehe.

Nej vad hemsk jag är, men jag är jätte rastlös! Jag har ju inte vart utanför dörren sen i måndags, usch. Men jag känner mig faktiskt näääästan helt frisk nu. Det är en fördel jag har, jag är sällan sjuk i mer än 2-3 dagar :)

Imorgon ska jag släpa med mig Linnea till stan. Vi ska båda titta efter något att ha på midsommar. Visst är det ingen stor grej, midsommar alltså, men man vill ju ändå ha något somrigt på sig och jag har verkligen inget. Så jag tänkte titta efter en söt klänning eller liknande! Så det blir en liten minishopping på dagen och så ska vi äta sushi också, gott!

Tittar just nu på America's got talent. Inte speciellt kul men finns inget annat och jag är för pigg för att sova...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0