Sexy and I know it

Fyfan vilken dag! Herregud vilket väder, jag älskar det så jävla mycket! Har fått massa färg också men brände sönder ansiktet så ser helt rostad ut. Imorgon ska jag steka lika mycket igen, förhoppningsvis hemma hos Angelica igen! Då ska jag använda mer solskyddskräm i ansiktet, slarvade lite med det idag. Men inget på kroppen, där ska det endast vara olja! 

Mitt hår har blekts också... satan. Nu sitter jag hemma hos Anna, vi har precis duschat och nu ska vi strax fixa oss litegrann för att sedan bege oss mot djurgårdsparken igen. Det var så mysigt igår så vi åker dit ikväll igen! :)



Gammal bild på mig och Anna, puss söti

Kommentarer
Postat av: japp, anonym!:)

du verkar tro att du inte kommer drabbas av hudcancer, för du är ung och har säkert världens bästa hud på kroppen. men,hoppas du drabbas och njuter av din hudcancer..en vit blåsa och du är 1 steg närmre. kram!:)

2011-06-30 @ 15:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0