give me everything tonight

Den här dagen har vart så bra!

Åkte till mälarbaden med ett gäng vänner och låg och glassade till 4 ungefär, då åkte vi alla till Mcd och sen åkte jag hem. Pappa kom och hämtade mig strax efter 5, då åkte vi ut till farmor och farfars sommarstuga och åt med dom, mysigt! Ungefär vid 9 så åkte jag, Ange, Anna och Sandra till djurgårdsparken där vi satt och bara tog det lugnt. Pratade en massa, både minnen och sånt som kommer hända framöver, jättemysigt! Det var så längesen det endast var vi 4, alla dom har ju pojkvän förutom jag, så det brukar alltid vara någon som är upptagen...

Imorgon ska Jag och Anna hem till ange, TIDIGT! Runt 11 vill jag dit, sen tänkte vi ligga och sola vid hennes pool i flera timmar. Vill ha en riktigt snygg och fräsch bränna nu känner jag, det trista vädret som har vart gör verkligen så att man blir blek och tråkig... Senare mot kvällen ska vi nog träffa Linda, mys!


Det värsta med den här dagen är att jag har haft så fruktansvärt ont i magen! Helt sjuk, har mått jätte illa och fått kramper till och från, har jättemycket problem med mensvärk :(



hej hej snygga gänget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0