FML just nu

Hej!

Vi tjejer hade det jättemysigt igår. Det fick bli middag på akropolis istället! Vi satt där till 11 ungefär sen fick vi skjuts hem av Beas mamma.

När vi var påväg in till stan så kände jag vilken huvudvärk jag fick men det var inge mer med det. När vi hade ätit upp maten så kände jag mig febrig och hade jätteont i halsen. Men när jag kom hem blev det värre, fyfan. Jag var stekhet, hade världens värk i hela kroppen så jag kunde knappt röra på mig, hur tjock som helst i halsen så jag kunde knappt svälja ner mitt te och ja... usch för influensa! Och jag har en tendens att alltid gråta när jag har feber, vet inte varför faktiskt haha, det är bara så att jag gråter utan anledning. 

Mamma och jag satte på en film som jag har lånat av Anna, nämligen "pojken i randig pyjamas", fyfan... så fruktansvärt hemsk och eftersom att jag redan var känslig innan så kan man ju nästan tänka sig hur jag blev när vi tittade på filmen. Fyfarao vad jag grät!! Men den var sjukt bra, verkligen sevärd. 

Sov till ungefär 3 idag haha, inte så likt mig att sova SÅ länge, men det var rätt skönt. När jag gick upp så intog jag soffläge istället och somnade igen... Nu är jag hos pappa, laddar ner några filmer och sen tänkte jag sova. Är dödstrött och jag vägrar vara sjuk på midsommar, känns inte okej. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0