damn it feels good

Hej!

Gick upp 10 faktiskt, men ställde klockan. Sen åkte jag hem till Angelica idag med Anna igen eftersom att vi trodde att det skulle bli underbart väder idag igen! Värmen var ju absolut inget att klaga på, jävlar anamma vilken utomlandsvärme, men det var molnigt och då har man ingen lust att ligga ute eftersom att det känns som att det inte ger resultat... Så vi åkte och handlade massa godsaker sen la vi oss framför TV:n. Alla 3 var helt slut, så jag åkte hem vid 6 och har spenderat hela kvällen med att halvsova, sjukt trött!

Nu tänkte jag sätta igång en rulle. Har både chips och cola så jag är nöjd! Imorgon blir det lite party och på lördag blir det ut på landet med fina vänner! Känns som att lovets tristhet börjar förändras!

ni får inga bilder från idag tyvärr, men vi var så jävla fula hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0