allting börjar om

Hallå!

Midsommar var en... upplevelse haha! Nej men det var väldigt roligt och knäppt, men det är ju knäppa saker man minns, eller hur?

Vi var hos Ange först. Vi åt god mat och drack gott. Synd bara att ingen var hungrig haha. Senare mot kvällen drog vi hem till Marcus där det var fest! Mycket trevligt med folk jag inte har träffat på länge, riktigt kul :)

Igår träffade jag Maria. Vi träffades på stan vid 7 och tog en fika med Viktor, Adam och Alicia och sedan åkte jag, Maria och killarna hem till Maria och gjorde inget speciellt men vi hade roligt! Killarna drog strax innan 11, då åkte jag och Maria och köpte lite gott sen hem till henne igen och myste. Och gud vad vi pratade, jätteskönt! Sen sov jag där. Idag gick vi upp vid halv 12 tror jag, vi åt sen solade vi och sen cyklade vi hem till mig.

Nu ska jag dammsuga övervåningen sen ska jag träffa några tjejer och mysa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0