WOHOO!

Funderar starkt på att byta bloggplats, har tröttnat på blogg.se.

WOHOO, kom in på mitt förstahandsval, alltså Samhäll Beteendevetenskap på Rekarne! Är så tacksam efter allt mitt slit i våras, herregud vilken lättnad. Men såg nu att jag inte ens hade behövt kämpa som jag gjorde, intagningspoängen var 160 hehe...

Somnade typ 5 igår, herregud... så jag sov till halv 2 men det är ju inte så farligt, speciellt inte nu när det är fult väder. Idag blir det en hemma dag/kväll för min del. Har redan städat rummet och tänkte göra fler nödvändiga saker här hemma och i mitt rum. Ska även dra med pappa till Ikea här någon dag så att jag kan få köpa lite nya tavlor och annat snyggt till mitt badrum!

Om cirkus en månad är det min födelsedag, känns som att jag nyss fyllde haha... Men ja, jag längtar faktiskt för det är så mycket saker jag behöver som jag själv inte ar råd med. Inte allt på samma gång iallafall.

Ser på vädret att det ska börja bli fint väder nu igen, hoppas!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0