Veni, vidi, vici

-Jag kom, jag såg, jag segrade.

I fredags var vi ju som sagt på fest och det var väldigt roligt, hände en massa knäppa saker och gud vet vad haha! Kom hem runt 5, var tvungen att gå från djurgården, kändes inte så roligt. Men trög som jag är så tackade jag nej till skjuts ungefär en halvtimme innan så får väl skylla mig själv.

I lördags var vi ett gäng i Antons sommarstuga. Vi hade väldigt mysigt och trevligt men det slutade med kaos så jag, Malin, Amanda och Anna Jarebro åkte hem direkt, klockan var runt halv 2 tror jag.

Igår tillbringades kvällen hemma hos Maria med Ange och Anna. Vi hade super mys! Maria hade bakat Äppelpaj den sötnosen så vi åt upp hela pajen, jordgubbar, 1 chipspåse och 2 popcornpaket medan vi tittade på 2 Harry Potter filmer. Det var tänkt att vi skulle ha maraton men dom är så förbannat långa så vi hann endast med 2 st...

Idag åkte jag, Maria och Ange till stan. Maria skulle fixa lite småsaker så jag och Ange hängde på. Vi passade även på att ta en fika med Viktor på Wayne's! Maria var skyldig mig en kaffe för igår när vi var hemma hos Maria så hade jag konstant hicka hur länge som helst, så då sa hon "om du slutar hicka bjuder jag dig på fika" och självklart skulle jag sluta hicka precis då, otur för Maria! ;)

Ligger just nu i sängen och funderar på om jag ska ladda ner en film eller försöka sova. Ska ha en hemmadag imorgon tänkte jag, så jag kan sova hur länge jag vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0