would you hold it against me?

Tillbaka nu efter en helg mitt ute i skogen hihi. Jag, Tilda och Frida var nämligen husvakt åt Fridas mormor och morfar medan dom var i Gävle, riktigt mys och kul hade vi!

Håller på och skriver ett tal just nu, det är våran uppgift i svenskan för tillfället. Det går sisådär, inte så värst roligt och så, har lite svårt att prata öppet inför min klass men det ska nog gå bra. 

Imorgon ska jag träffa Anna och Elin en stund, vi tar nog en fika skulle jag tro, det blir jätte bra, saknar dom! :* Efter det måste jag hem och skriva en uppsats. Måste få minst VG så det ska faaaan bli bra! 

I helgen får vi se vad som händer, festandet är ju över för tillfället så vi får se vad som händer eftersom att Ange fyller 16! Kanske blir restaurang eller liknande, skulle nästan tippa på det ;) Efter det kanske det blir lite tjejmys med jacuzzi eller liknande! =)

Nej nu blir det att dunka musik i typ 5 minuter innan solsidan börjar!

BTW: Ska beställa HTC desire HD nu, hoppas den är hyffsad.








I will always love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0