makeover

Ja, som ni säkert redan har sett så har jag bytt lite utseende på min blogg. Delvis för att jag vill börja om från början och delvis för att jag var trött på det gamla. Det här blev fan inte mycket bättre men jag håller på och lär mig och det får ta den tid det tar för nu orkar jag fan inte mer. har suttit med det här i drygt 2 timmar nu, kanske mer t.o.m!

Ja, jag har ju ändrat stil på mina rukbriker också, det ser bra ut när man skriver med små bokstäver men när man skriver med stora (som jag gjorde innan min bloggpaus, ni kan titta längre ner) så ser det katastrofalt ut och man ser absolut inte vad det står. Men skit samma! Ni behöver inte läsa mina äldre inlägg ;)

Jag antar att det är läggdags för min del, men det kommer inte gå så bra. Hostar och har svin ont i halsen! Men jag ska i alla fall försöka, det är dags att vända på dygnet nu.

Haha, kul att jag säger det när klockan är halv 4... Men men, natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0