Grenade

Har blivit segt med inlägg nu eftersom att det har vart fullt upp nu i 2 dagar känns det som. Igår var jag i skolan till 10 sen åkte jag och Anna in till ungdomsmottagingen, vi skulle vara där klockan 11. Vi fick ett recept och gick till Apoteket. Dör fick vi vänta i 1 timme (?!?!) innan vi fick hjälp! Helt sjukt, men det var tydligen strul med deras datasystem + att det var 10 pers framför oss...Så vi missade lunchen i skolan så vi åt på Waynes och åkte tillbaka till skolan klockan kvart i 1. Slutade halv 3 och efter det var det bara att åka tillbaka till stan för att sedan ta en fika med Linnea, Michelle och Matilda, super trevligt! Det är så sällan man ses så vi hade mycket att prata om.

Klockan 6 tog jag och Anna bussen hem till henne och köpte med oss chips, dipp och cola sen degade vi framför OC såklart.

Idag började vi 9 på St Eskils gymnasium, kollade frisör och jag är såååååå sugen och har alltid vart...problemet är ju jobben, finns ju typ inga jobb och jag vill ju bli rik när jag blir vuxen så det är nästan att utesluta...ska nog gå samhäll-beteendevetenskap på Rekarne eller entrepenör på John Bauer.

Efter skolan och allt så åkte jag och Anna till Lundby och hämtade hennes mini kusiner och sen var vi barnvakt, vi kom nyligen hem till Anna och ska nu glo OC ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0