Fading

Go kväll! Jobbig skoldag som började med idrott utomhus klockan 8 på morgonen, "skönt!". Efter det gick jag och Ange hem till Anna och kollade OC och sen klockan 10 började nästa lektion så då gick jag och Ange tillbaka till skolan. Nu på eftermiddagen kom syon och berättade lite om gymnasievalen som kommer snart, fyfan säger jag bara. Jag är så himla osäker på vad jag ska välja och uuuuuusch, vill inte välja!

Efter det så hade jag utvecklingssamtal vilket jag absolut hatar. Nu är jag hos Anna och vi ska kolla OC (antar att ni börjar bli ganska trötta på att jag skriver det hihi) och bara mysa. Vi har även kommit på att det är en jätte bra engelskaövning eftersom att vi tittar utan text vilket går alldeles utmärkt, man märker ju inte ens att det är utan text så varför ska man egentligen ha det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0