been there, done that

Usch vilken väldigt lång dag det har vart. För det första så sov jag inte inatt, jag dygnade men klarade mig fint ändå, har inte vart trött på hela dagen! Började 8 med idrott och det var jag inte med på, sen hade jag syslöjd och efter det åkte jag, Anna, Nadia och Ange och åt nachotallrik på Hurtigs, super gott. Vi han dessvärre inte äta upp eftersom att vi hade en tid att passa till Rinman.

Jag och några tjejer tittade på hur det var på Hotel och Restaurang men det var bara någon jag valde eftersom att det inte fanns någon som intresserade mig på Rinman. Därför var det as jobbigt och långtråkigt att stå och lyssna när dom babblade för jag var absolut inte intresserad, synd!

Klockan halv 3 möter jag, Ange och Sandra upp Linda och Tove och så satte vi oss på first och pratade massa, Elin kom även efter en stund. Just nu väntar jag på att Anna ska komma hit med en massa gott gott så ska vi kolla på en massa OC avsnitt! Vi är nämligen lediga imorgon hihi =)



Slänger in en bild på Angelica, Sandra och mig från nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0