2011

Ni är ju fan knasiga, hur kan jag ha besökare när jag inte har bloggat på snart ett halvår? 

Jag blir lite smått sugen på att börja blogga igen, och nu har jag vart sjuk i över en vecka så just nu känns det som att det skulle vara kul att skriva av sig lite när man inte har så mycket för sig på dagarna! Ska nog börja...men vi får se, ni får ett litet inlägg här i alla fall så att ni vet att jag lever! Men det är knappt, jag hostar snart upp mina lungor, usch...

Helgen bestod av fest som vanligt, trött på det nu. Nu blir det en förändring för min del! Kanske därför jag är lite bloggsugen också, hihi! Nu ska jag kolla på en film, det kanske dyker upp fler inlägg dom kommande dagarna!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0