19 januari

Försöker att ladda hem The OC första säsongen men det går inte bra alls, det finns bara dom första 4 avsnitten av 7 möjliga, skit sur nu! Såg nämligen första avsnittet idag på tv och hade helt glömt bort att OC fanns, det är ju en av dom bästa serierna någonsin. Så nu funderar jag och Anna på att köpa hela första säsongen och sen nörda. Den kostar endast 199 kr på CDON.com!

Det tycker jag är ett as bra pris! Sen laddar jag ner 2e,3e och 4e säsongen för dom fanns. Blir awesome!

Jag hatar att bli kär i en filmkaraktär haha, jag lyckas alltid bli det. Ryan från OC och i Micheal från Prison break. Bad guys fast med ett stort hjärta, kan inte bli hetare! Grr ;)




Oh fy vad fina ni är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0