you are trouble.

Kom precis hem, har sprungit runt överallt känns det som. Efter skolan och det äckliga NO-provet så åkte jag och Angelica ner på stan och mötte Linda, vi tog sedan bussen bort mot röd korset för att kika lite, man åker ju aldrig dit så det var en idé vi fick bara. Det är faktiskt lite underskattat med second hand, man kan hitta en del saker. Sjukt billigt det Linda fick med sig hem, en tröja och ett skärp gick på 7kr sammanlagt! Helt sjukt haha! JAg fick med mig 2 par jeans hem, ett par ljusa och ett par marinblå som jag tänkte göra om till shorts, blir nog jätte bra. Dom kostade endast 20 kr st. Mer än så fanns det inte där, man har tur om man hittar något faktiskt, men jag tycker absolut att man ska ge det en chans!

Lägger upp en bild på hur byxorna blir om dom blir bra, syslöjd är nämligen inte min starka sida..

Nu ska jag tända lavendelljus och mysa med lite godis, kanske till ett avsnitt av OC? Får se vad Anna tycker om det hehe, hör av mig senare! =)



Kass bild som alltid, men en del av dagens.
- Converse
- Svart linne - GT
- Beiga leggings - BikBok
- Skinnjacka - BikBok
- Halsduk - Bianco
- Brun väska - Thailand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0