who says I can't get stoned?

Tänkte skriva ett sista inlägg nu innan jag går till bädds. 

Är så sjukt trött ständigt nu för tiden, sover väldigt dåligt. Men även på helgerna är jag väldigt trött även om jag sover 10-12 timmar. Kan det vara så att man måste ta igen den sömn man missar i veckorna? Det känns som att man måste det, men samtidigt har jag hört att man inte kan göra det. Hur förklarar man då att jag är trött hela tiden, varje dag? 

Det är något att klura på, måste bli piggare, orkar knappt hålla mig vaken i skolan. Därför går ja och lägger mig nu, i min sköna siden säng i ett lavendeldoftande rum! Underbaaaart, godnatt!

Statistiken ökar hela tiden, blir så glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0