this is true

Är helt proppmätt! Ikväll fick jag bestämma maten så det blev fläskfilé med svampsås, sååå gott! Nu gör jag ingenting förutom att gråta en skvätt över min stora mage som jag fick efter maten..

Idag, fredag, alltid lika skönt. Börjar kvart över 9, sen 2 timmars rast, sen bild (för min del) och sist engelska och sen slutar vi 20 i 3. Efter att vi hade slutat så gick jag och Ange hem till henne och fixade oss en aning, sen tog vi bussen till stan för att köpa ansiktsmasker inför imorgon och sen gick jag till Willys där pappa var.

Angående imorgon så blir det en härligt tjejkväll med ansiktsmasker, jaccuzibad, bastu, god mat m.m. Riktigt behövligt känner jag, jag tror vi alla vill prata av oss!

Ikväll blir det en hemmakväll faktiskt, inte ofta det händer! Tänkte skämma bort mig själv med 100 filmer, godis och cola för jag har sovit så grymt jävla dåligt den här veckan, MAX 6 timmar per natt vilket är väldigt lite för min del. Får jag chansen så sover jag ju åtmindstone 10 timmar, i alla fall när jag är ensam. Händer inte speciellt ofta om jag sover borta eller så. Så imorgon ska jag sova riiiktigt länge och sen ska jag och Angelica åka och handla mat inför kvällen!

Jag uppdaterar snart igen, har ju en hel kväll framför mig så det kanske blir ganska mycket bloggande!



Anna panna, vad liten du var i 8an under tiden du var sjuk...blir så ledsen när jag tänker på det. Hoppas att det inte blir så igen, love you.



Denna underbaring vill jag så gärna ha!!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Om man svälter sig själv sväller magen upp, daah

2011-02-18 @ 19:52:00
Postat av: Michelle

Vadå svälter sig själv? Hon har ju för fan krons!

2011-02-19 @ 14:12:32
URL: http://michelleive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0