the way you are

Har försökt att blogga från mobilen ett antal gånger men det funkar inte! Undrar om det är blogg.se som helt enkelt inte kan ta emot mobilbloggar? Isåfall vill jag nog byta bloggsida, vill ju kunna blogga med min HTC!

För övrigt så stannade jag hemma idag från skolan, hade helt enkelt ingen ork så det blev en hel del deg och massa filmer. Nu har jag precis kommit hem till pappa, vi ska äta på restaurang ikväll eftersom att det är alla hjärtans dag. En överskattad dag men vafan, skit samma! Allt är ju överskattat, eller hur? Så nu håller jag på att göra mig i ordning lite smått, hopaps att jag kommer hem skapligt så att jag kan skriva en uppsats som skulle ha vart inne för cirka 4 veckor sen hehe.. bättre sent än aldrig! 




Något jag kan vara utan är mascara, helt klart! Men att ha tunna och ljusa ögonbryn står jag inte ut med, älskar när dom är lite tjockare och mörkare, som på bilderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0