speak easy

Seg uppdatering, jag vet. Nu är jag tillbaka igen i alla fall!

I torsdags hade vi nationella igen, denna gång skrev vi i 3 timmar.. För min del blev det en krönika, hoppas att det gick bra, det känns som det! Efter det var det rast i evigheter och sen kollade vi bara film, värdelöst men ändå skönt. Efter det åkte jag och Anna till stan, mötte Linda och sen satt vi och fikade en stund. Senare bytte vi ut Anna mot Elin, jätte mysigt att träffa dig igen gumman, det var längesen! Jag och Linda tog bussen mot torshälla runt 7. När jag kom hem hade min mobil kommit så jag satt och lekte lite med den hehe.

Igår var det en skön skoldag. Vi fick också en ny tjej i klassen. Efter skolan åkte jag och Anna till stan för att Anna skulle köpa en jacka. När vi var klara där åkte vi till mig och hämtade kläder och så och sen åkte vi hem till henne och så sov jag här. Vi somnade runt 4 och vaknade 12 så jag är skapligt pigg. Vi får se vad dagen har att bjuda på, just nu duschar Anna och snart är det min tur :)

Nu är det endast en vecka kvar i skolan innan lovet. Dock är det ju bara en vecka men det är ju sjukt skönt ändå! Jag lovar att det blir mycket festligheter, ska ta vara på varenda minut! Och som sagt, på torsdagen åker ju jag, Anna och Linda på kryssning, älskart.

Mobilen var bra mycket bättre än vad jag hade förväntat mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0