lovelove

Kan inte bli lyckligare just nu! Idag var jag och Anna på stan, sen när vi ska åka hem så är mitt busskort borta igen, alltså för 7e gången...vi letar överallt och jag fick typ panik. Alldeles nyligen fick jag ett samtal från en tant som hade hittat det! Fyfan, trodde inte att det fanns såna människor, alla tar ju saker som folk har tappat och inser inte vilka konsekvenser den personen kan få, som i mitt fall.. är väldigt beroende av mitt busskort och har inte lust att betala 300 kr i månaden för ett månadskort. 

Iaf så åkte jag och Anna hit och köpte chips och dip, och sen beställde vi pizza från Onlinepizza.se, gott!

Nu kollar jag film och sen ska jag försöka skriva på min uppsats.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0