hur högt ska jag skrika?

Sådär, håller på och skriver på min uppsats nu äntligen. Det blir nog ganska bra, skriver om koncentrationslägret Stutthof som jag besökte med min komfirmationsgrupp för ungefär ett år sedan, riktigt häftig upplevelse! Det är dock svårt att hitta fakta om det eftersom att det inte är så känt, men jag får fortsätta leta vidare...

Idag mötte jag Linda på stan efter skolan och så gick vi till Friskis och tränade, det var riktigt skönt! Har längtat så mycket efter att få träna! Efter det följde Linda med mig hem en snabbis, vi åt mat och pratade. Hon åkte vid halv 8 och då kollade jag såklart halv 8 hos mig. 

Dom senaste gångerna har jag börjat duscha med bodyscrub, jag märker faktiskt skillnad! Och idag unnade jag mig även en liten ansiktsmask hehe..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0