hiding my heart.

Proppmätt och lycklig! Jag och pappa skulle äta på Akropolis men eftersom att det var en impulsgrej så bokade vi ju inte bord så det var fullt...så vi gick till Thai Classic istället, slängde i mig en trerätters så jag är lagom tjock nu. Kom hem för någon halvtimme sen och direkt tog jag en skållhet dusch med ansiktsmask och lite bodyscrub, har ingen aning om det verkligen gör skillnad men man känner sig ju så otroligt fräsch efteråt! 

Så "tyvärr" så hann jag inte skriva någon uppsats hihi, får ta det någon gång.. 

Blur så suuuuur, kan inte föra över bilder från min telefon! Den som tar så bra bilder, helvete. Ska försöka fixa detta alltså, för ni kan ju inte bara få en massa webb-bilder, sjukt fult och tråkigt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0