heartbeats

Uschhhhh vad mycket plugg jag har att göra! Plus att alla nationella prov och gymnasieval är nu samtidigt, får panik alltså..

Igår var jag på stan med Linda, Sandra och Ange. Vi tittade runt lite och sen åt vi på first, jag fick med mig 2 tröjor hem och ett tomt bankomatkort men vafan ;)

Idag var jag med Anna en stund på dagen sen blev jag utslängd för att Oliver skulle komma till henne haha..får väl börja vänja mig vid detta. Runt 6 åkte jag hem till mamma, då åkte vi och köpte silica och kvinna. Silica är till för hår, hud och naglar, gör så att hår och naglar blir starkare och huden fräshare. Ska bli kul att se om det blir något resultat men man ska ha tålamod, efter cirka 3 månader kan man börja se skilnad...Kvinna är massa vitaminer och är väldigt bra för oss kvinnor hehe, speciellt när vi har mens och förlorar mycket blod. 

Nu ska jag fortsätta pluggaaa... uij.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0