Undra sa flundra

Känner hur mitt liv börjar komma på rätt bana igen, vilket känns skönt efter allt. Mina vänner är dem bästa - har träffat nya och även börjat umgås med dem gamla, vädret blir bättre och bättre vilket förgyller mina dagar, jag och mamma ska flytta till en super duper fin lägenhet, har fått jobb, skolan går bra och snart börjar jag gymnasiet. Jag vet att det kommer bli 1000 gånger jobbigare, men jag vet också att det kommer bli en helt annan sak. Att träffa nya människor och omges av en helt annan miljö kommer göra stor skillnad!

Trots alla dessa bra saker är det något jag saknar. Ibland får jag en klump i magen av att jag saknar just något men jag kan inte komma på vad det är. Kanske är det för att jag ser hur lyckliga mina vänner är med sina killar. När dem är lyckliga så blir jag självklart det, men jag kan inte låta bli att känna en viss avund. Det var längesedan man kände det där riktiga kärleksruset och jag saknar den känslan.

Kanske är det träningen. Jag älskar att träna, man mår så bra! Sömnen är på topp då, detsamma med matvanorna men jag känner att det är onödigt för mig att köpa kort. Jag vet att jag inte kommer träna på sommaren, då har man ju annat för sig. Så jag tänkte ta fram studdsmattan i år igen och köra lite varje dag haha! Det är faktiskt bra träning har jag hört :)

Kanske är det mig själv? Jag har sagt tidigare att jag inte riktigt känner igen mig själv. Jag tror inte det handlar om vad jag gör, jag tror det handlar om hur jag ser ut faktiskt. Har haft lite noja över det på sistone, vill göra en stooor förändring! Men jag kan inte komma på vad det är jag vill göra......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0