the summer's here to stay

Vädret idag har ju vart på topp, helt underbart! Efter skolan cyklade jag, Anna och Linda till stan och hämtade min lön, sen mötte vi Angelica och Sandra. Vi gick runt på stan och strosade i det härliga vädret och jag hittade lite saker som jag visar upp längre ner, inget märkvärdigt. Efter ett tag så blev vi hungriga så vi invigde vår första uteservering! Så himla mysigt, det blev på Wayne's där jag tog en Kyckling Wrap.

Efter det så drog Ange och vi andra strosade runt ytterligare. Sen åkte Linda och Anna och då gick jag och Sandra hem till henne, sen gav hon mig skjuts hem på sin gigantiska moppe! Den är verkligen skit stor, men snygg :)

Pappa sa att jag kanske ska få hans monsterhögtalare, snacka om jag är glad?!

Och imorgon kommer bli en underbar kväll! Det kommer nog bli den första "sommarkvällen". Vi ska sitta ute på Angelicas inglasade veranda och äta god mat. Vi blir nog där hela kvällen, när det blir lite kallare får vi ta på oss filtar och tända ljus, gud så mysigt! Längtar!!

Shorts från Monki




Bikini från BikBok



En såndär sak man har under ett urringat Linne... från GT



Blir så glad när jag ser denna bild... så somrig och härlig! Tänk att man snart kommer kunna gå såhär, dock bara på stranden men ändå!!


Kommentarer
Postat av: fiona:)

gå upp några kilon så ser du mycket friskare ut,du har ju knappt några ben Hihi:)

2011-04-15 @ 14:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0