sover en timme vaken en timme

Usch, det är så jävla mycket att göra just nu med UET, känner mig jätte stressad och så har jag blivit sjuk också.. feber, ont i halsen och förkyld som satan. INTE LÄGLIGT! Men sånt får man leva med, ska nog vara hemma imorgon så att jag blir frisk.

I fredags var vi ett helt gäng tjejer hemma hos Anna, riktigt kul hade vi! Tjejer är alltid bäst haha. Senare, runt 11, så fick jag, Anna, Emma, Linda och Sandra skjuts till Hällby där det var fest. Det var jätte kul tills några spårade ur, då åkte vi hem. Jag, Anna och Linda sov hos Anna så igår när vi vaknade gjorde vi en drömfrukost/lunch, sååå god! På kvällen sågs jag, Ange och Anna hemma hos Linda för lite filmmys!

Idag har jag inte gjort någonting, mår allt annat än bra.. så jävla tråkigt. Nu är det endast en vecka kvar i skolan sen är det ett välförtjänat lov framför oss, härligt! Ser fram emot helgen enormt mycket, kommer bli skit kul med tjejerna!

Blir nog ett inlägg till med lite bilder i strax, orkar inte just nu :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0