Ma Chérie

Oj, dagarna går så snabbt så jag glömmer blogga! Det var redan tre dagar sen sist, förlåt :(

Men på helgerna har man ju faktiskt inte tid.. man är ju aldrig hemma? Igår var vilt och idag har jag ätit slagstaglass, mcd, nudlar, godis, chips och massa mer tillsammans med Sandra, Ange och Linda! Men jätte kul har jag haft det och ikväll kände jag för att sova hemma, plus att pappa ville ha mig hemma någon gång, är ju som sagt aldrig det :(

Just nu sitter jag i min säng och bara tar det lugnt. Funderar på att gå och lägga mig strax och sen sova jätte länge imorgon. Pappa ska nämligen iväg så det är ingen som väcker mig, skööönt! Imorgon ska jag träffa tjejerna, vet inte riktigt vilka vi blir men det blir nog super mysigt! Vi tänkte göra fruktsallad och sen köpa gurka och dip, gott! Kanske blir ett inlägg lite senare om jag inte har hunnit somna haha, är väldigt trött :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0