look at me now

Hej! 

Vaknade för några timmar sen och satte på en film. Nu har jag precis duschat, ska väl fixa mig lite snart och sen möta Linda på Slagstaglass, mums! Sen ska vi nog hem till henne och mysa lite i solen och ikväll ska vi fira en av hennes vänner! Måste dock hem tidigt eftersom att jag åker till Riga imorgon med Pappa, hans tjej och hennes barn. Kommer nog bli kul med mycket god mat och shopping! Så från och med imorgon blir det ingen uppdatering förens på lördag då jag kommer hem igen.

Sitter just nu i shorts och linne.. funderar på om man kan gå ut såhär? Fast med skinnjacka också såklart... kanske blir lite kallt när man åker moppe :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0