I've got the sun in my hands

Hallå!

Känner mig på ett riktigt bra humör idag och det har jag känt hela dagen! Var hemma från skolan idag eftersom att jag hade feber igår men jag mår bättre idag så jag satte mig och jobbade med mitt jävla pappersarbete. Det är bokföring jag håller på med. Ni kan ju  tänka dig att det är kvitton som en person har samlat på sig på ett helt år som jag först ska sortera månadsvis och sen ska jag sortera dem i rätt dag i varje månad... väldigt mycket jobb.

Men efter 3 timmar så orkade jag inte mer, då ringde Angelica mig så bestämde vi att vi skulle ta en promenad för det var ju så underbart väder idag! Så vi möttes på torget och då hade hon hittat Anna på vägen, så vi 3 traskade mot hemköp och sen vidare mot Glömsta där vi chillade på en kulle. Vi gick i linnen, det var ju så jävla varmt och skönt! Senare gick vi hem till Angelica och bakade smulpaj med rabarber i, super gott! Den åt vi på hennes altan. Vi pratade och spelade kort, helt underbart! Känner hur sommaren närmar sig, längtar som en jchuvufknvkj!

Jag bara VET att den kommer bli huuur perfekt som helst med mina änglar!

När jag kom hem till pappa sen så gjorde jag klart jobbet, helt underbart! 2000 kr rätt ner i fickan. Fick förresten veta av mamma att jag har fått ett jobb. jag jobbar endast 3 timmar varannan vecka och får 500 per gång, lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0