I wanna see if you can give me some more

Kom nästan nyss hem från Akropolis där jag åt kvällsmat med pappa, jätte mysigt! 

Tidigare idag var jag hemma hos Angelica där vi filmade inför vår Powerpoint presentation, det blev grymt! Vår grupp har dem bästa idéerna haha, helt sjuka.. Det är inte mycket mer som har hänt idag, det var väldigt slappt, fanns nästan ingenting att göra eftersom att vi behöver mer material. 

Imorgon har vi ännu ett nationell prov, fyfan vad många det är. Det är engelska skriftligt och jag har ingen aning om vad man ska göra? Undrar om vi ska skriva fritt om vad som helst eller om vi får något att utgå ifrån? 

På tal om något helt annat! Jag är sjukt sugen på sommar... jag vet att jag har sagt det men jag blir bara meeer sugen när jag lyssnar på min underbara partylista! 

Här har ni den, enjoy!:
http://open.spotify.com/user/michelleive/playlist/3bvywaWOb6PQb7OiOPVfUU

Återkommer strax med annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0