I like where we are, here.

Helt underbart väder!!

Igår åt vi som sagt på restaurang vid 7, sen vid 8-9 åkte vi som åt där hem till Simon och började festa lite och senare runt 10 kom en massa folk. Tror vi var upp mot 40 pers eller något, så det var kul att lära känna nytt folk! Kvällen var lååång och vid halv 3 traskade jag hemåt och somnade kanske vid halv 4.

Idag vaknade jag och mådde super! Gick ut i det härliga vädret och solade lite och sen kom Linda som hjälpte mig att bära bort en massa grenar. Efter det så tog vi moppen till Slagstaglass och mötte Angelica och Sandra. Vi satt i solen och bara myste med en varsin glass. Efter det åkte vi hem till Ange och hämtade hennes moppe, sen till mig, sen till Sandra och sen åkte vi och lämnade Linda. Efter det åkte jag, Sandra och Ange till hemköp, köpte choklad och jordgubbar. Sen åkte vi till Ange och åt dom på hennes altan, mysigt!

Kom hem för någon timme sedan och ska snart iväg igen och hämta Linda tillsammans med Sandra, sen tänkte vi köpa något gott och sätta oss ute i solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0