hm..

Nej förlåt, jag ska inte vara tråkig.. Slänger upp lite bilder nu och berättar om morgondagen SEN sova ;)

Jooo imorgon så slutar vi halv 1, eller skolan stänger då så vi kan inte jobba med UET så då åker jag, Ange och Sandra till stan och kollar klänningar och sen ska vi ta en fika med Olivia och Emma, mysigt! Lite senare skulle även Linda komma ner på stan, hon behöver också en klänning till helgen så vi går en snabbis med henne och sen blir det hemåt, kommer nog vara helt död imorgon... sov inte många timmar igår natt och lär inte göra det den här natten heller. Är så täppt att jag inte kan andas... 

min mysiga lilla sänghörna..



ooooch soffhörnan. 



Tog fler bilder på mitt nystädade rum men jag orkar inte......kanske en annan gång hehe. NATTI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0