fan alltså

Det blev en heldag med tjejerna på stan idag, jätte mysigt!

Har stört mig på mig själv något så fruktansvärt idag!! Jag är inne i någon period där jag verkligen avskyr hur jag ser ut. Och jag stör mig på att jag tycker det, för så ska det ju inte vara? Hela dagen har jag bara klagat, jag undrar vad det beror på för såhär har det aldrig vart förut! Det skulle kunna vara mina p-piller. Dom kan ändra humöret och man kan få biverkningar som i mitt fall är dålig hy och mindre bröst. HÄRLIGT! Och så känner jag mig super blek, tur att sommaren är här snart så att man kan sola, man känner sig sjukt mycket snyggare med en fin bränna! Och vi får ju inte glömma att jag är sjuk... usch. Helt röd runt hela näsan, blek i ansiktet och glänsande ögon, ni vet sådär som man får när man har feber? Usch usch... Och jag har sovit så jävla dåligt hela veckan. Ska bli så jävla skönt med helg!!

Men fy, jag låter så himla dum. Jag vet att det här inte är något problem, komplex har ju alla och det finns ju världskatastrofer och då ska man ju verkligen inte klaga över sånt här. Men det är det här jag tänker på just nu, det är i mitt huvud hela tiden så det är klart att jag skriver av mig på min blogg. Det är ju mina tankar och åsikter som finns här (vissa av dem) och det känner bara skönt att skriva av sig! Detta måste bero på mina p-piller för det känns inte som mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0