dance the night away, drink a little more

Hallå! 

Gårdagen spenderades som sagt hemma hos Ange, hur mysigt som helst! Vi satt ute till halv 12 ungefär, då började vi plocka undan och så sen åkte jag och hämtade min vän Fredrik i stan och sen åkte vi hem till honom där bådas fäder var! Gud så kul vi hade haha, dem var inte nyktra precis! 

Jag skjutsade hem pappa vid halv 2 och somnade nästan på en gång, skit trött.. Idag vaknade jag runt halv 12 och tog en dusch. Nu ska jag snart till stan för att möta upp tjejerna, sen runt 4 ska vi till Sandra och fixa oss och vid 6 blir det middag på en restaurang! Vi ska nämligen fira Simon som fyllde i veckan så hans mamma bjuder oss på hennes restaurang, mums!! Efter det blir det fest! 

Så jag har inte någon mer tid idag till att uppdatera, men ha en skit bra lördag och kör fullt ös! ;)

Svar till Fiona: Tränar inte och äter så dåligt man kan göra så jag kan helt enkelt inte gå upp i vikt.  Jag håller inte med om att jag har smala ben för det har jag inte, dem är väldigt otränade!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0