come and dance with me

Oj, rörigt inlägg igår men var sjukt trött!

Idag vid 1 så kom farmor och hämtade mig, sen åkte vi till Amarant och fikade i ungefär 3 timmar, jätte mysigt! Vi satt ute så vi båda fick lite färg också. Senare mot kvällen skulle jag och Linda ha träffat Sandra, Ange och Anna men vi ville olika saker så vi delade upp oss istället. Synd eftersom att vi inte ses på nästan en vecka..

Jag och Linda köpte kött och potatissallad sen åkte vi hem till Bea där Linni och Malin var. Vi grillade, pratade, skrattade, spelade kubb, bordspel m.m. Jätte mysigt och kul! Hade riktigt trevligt med dem som alltid! :)

Jag och Linda åkte strax innan 11. Vi stannade på Statoil och köpte godis innan vi åkte till mig, när vi var här så tittade vi på en massa Natthumor på Existenz, fyfan vad vi skrattade! Hon åkte nästan nyss så nu känner jag mig ensam... Känner för att sova med någon inatt :(

Ligger med min bärbara i sängen och där har jag inga roliga bilder. Har haft den dom senaste dagarna och därför har det inte blivit bilder... Ska skärpa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0